Tuesday, 20 January 2009

.kutuk la kutuk!.

benci tol la baca newspaper yang berat sebelah ni..!! haish.. kutuk la kerajaan perak and selangor pakai toyota camry padahal parti dia sendiri pun ade yang pakai lagi mahal dari camry. Bak kau! Datang sarawak neh tgk! Smua menteri2 kabinet negeri pakai BMW, Jaguar, ape lagi? KM sendiri pakai Royal Royace! Ape cer? Mane ade yang pakai proton kcuali YB2 je... ade la 2-3 orng pakai proton tp tu pun x smua... Ha! so ape cer wahai orng2 yg dok kutuk2 neh? Nak kutuk tgk dlu diri sendiri.. NAIK MUAK!


1206HRS
ikhwan =)


*ske lagi baca MalaysiaKini.Com*

2 comments:

Alymia Nelyza said...

hah! aku pun muak macam kau gak. pasal camry pun nak kecoh satu dunia. bila dah kalah cover bukan main baik. pfft!!

.the.bapakss!!. said...

tu ah....
haish..
klu mcm ni la..
haram la nak memerintah..
blah je la dr kerusi empuk tuh!