Pages

Friday 4 September 2009

Majlis berbuka puasa Anak & Mahasiswa Sarawak

I'l l join this event! yeahhaa!! Sapa2 yg nak join leh gak! *anak sarawak yang blaja kat MMU Cyberjaya, you can contact me by today if you wanna join us*

Majlis berbuka puasa Anak & Mahasiswa Sarawak
Majlis berbuka puasa Anak & Mahasiswa Sarawak
posted on September 3rd, 2009 @ 07 : 59 am by Moderator

Kepada seluruh warga Anak Sarawak yang dihormati sekalian

Seperti mana yang telah dimaklumkan sebelum tok, kita akan menganjurkan satu majlis berbuka puasa Anak & Mahasiswa Sarawak seperti berikut:

Tarikh : 7 September 2009, Isnin
Tempat : Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC)
Masa : 4.45 petang - 10.30 malam

Program tok adalah anjuran bersama Persatuan Anak-anak Sarawak Semenanjung, Kementerian Pertanian & Industri Asas Tani, Kementerian Sains, Teknologi & Inovasi serta Shell Malaysia Berhad.

Kamek dengan rasa rendah hati, mewakili Persatuan Anak-anak Sarawak Semenanjung, ingin menjemput warga Sarawak, terutamanya Mahasiswa-Mahasiswi Sarawak yang berada di sekitar kawasan Lembah Klang, Putrajaya, Cyberjaya, Selangor, Melaka, Negri Sembilan dan yang sewaktu dengannya untuk turut serta memeriahkan majlis kita tok. TIADA SEBARANG BAYARAN DIKENAKAN (PERCUMA).

Kita akan ada taklimat tentang peluang kerjaya dari pihak Kementerian Pertanian & Industri Asas Tani dan pihak Shell Malaysia Berhad. Jadi mahasiswa/mahasiswi ambiklah peluang tok sebab Shell tengah mencarik rekrut baru untuk kerja dengan sidak.

Disebabkan tempat kita tok terhad kepada 500 orang ajak, kamek harap sapa2 yang ingin nak pergi dan beramah mesra bersama2, dapat menghubungi kamek, call/sms ke 018 377 8477 (Rafiq) atau emel ke rafiqhafeedzy@yahoo.com.my untuk kmk sahkan kehadiran kitak semua ke majlis ya. Kelak sik cukup makanan.. hahahaha

Pengangkutan (BAS) akan disediakan di kawasan KLSentral dan beberapa kawasan hotspot yang akan di inform agik kelak. Bas akan bertolak dlm jam 4.00 pm.

Untuk mahasiswa/mahasiswi Sarawak, surat jemputan dah dihantar ke HEP Universiti masing2, tolong check, mun sik sampei, inform kamek. Mun sikda transport, padah juak, dpt kita atur bas ke sia ngambik kitak urg rami2.

TARIKH AKHIR UNTUK PENDAFTRARAN ADALAH 4 SEPTEMBER 2009, JUMAAT BY TGH HARI.. HARAP DAPAT AMBIK PERHATIAN HAL TOK..

kamek harap kitak dpt sebarkan benda tok kepada semua kawan2 yang ada, rami-rami kita berambeh ke PICC, Putrajaya hari ya kelak..

Akhir kata dari saya, BERSAMALAH KITA MEMAJUKAN DIRIK UNTUK MEMAJUKAN NEGERI, BANGSA DAN NEGARA KITA.. hehehehe

Air keruh di suruh keruh
Sayang setapang makan bidara
Tuan jauh saya pun jauh
Kita berjumpa di Putrajaya

Memotong tebu di hari Rabu
Lalu di beli si anak Cina
Mun dah hati berasa rindu
Jangan ndak datang, dapat berjumpa

Yang tulus ikhlas

Rafiq Hafeedzy, Muhammad
Setiausaha Kehormat
Persatuan Anak-anak Sarawak Semenanjung..

Tel : 018 377 8477
Emel : rafiqhafeedzy@yahoo.com.my

2 comments:

Angel Suzy said...

aiseh... udah terlepas tarikh. mcm ne tok?? i want to go!!!

Unknown said...

juz call sidak ya la..
tanyak ada gik sik...