Pages

Saturday 12 January 2008

Thanks for all yg wish birthday aku...

Salam..

Alhamdulillah, dah 20 tahun aku hidup.. hehehehe.. Bnyk jugakla member2 yg wish.. My mum call from Mekah wish me, mase tu aku tgh sedap tido.. hehee.. pkl 3pagi masa tu... Huahua! X dpt ckp lame2.. ye la kan, nak cakp ape klu kepala masih mamai lagi.. hehe.. My dad lak msg. Adik2 aku tghhari diaorng wat small party for me.. Laksa Sarawak! hehehe. sedap! Thanks to my siblings! Even adik aku kat johor pun snggup call aku sbb nak wish. He the first one! hehe.. I love you all..

To all my friends, dr skolah rendah until MMU, thanks again! X tau nak cakap ape dah... sekadar wish pun aku dah menghargai nye.. hehehe.. Klu ade hadiah, lagi bags.. HAHAHAHA..

Azam? Hurm... ingin berubah dr baik kepada yg lebih baik.. Insya Allah.. lain2? mencari cinta sejati setersnya menjdikan si dia isteri.. (awalnye berangan, hahaha) tp, serius ku katekan, aku mencintai seseorng kerna ingn bersama si dia selama-lamanya.. dan cinta ku juga bkn utk si dia tp juga utk Allah s.w.t. Asas cinta, cinta kene la bermula dgn mencintai Allah s.wt sblm kite mencintai wanita yg igin di jadikan isteri... hehe..

Sapa si dia tu? Owh, x tau la sapa... yg pasti wanita.. (mmg la wanita, x kan lelaki kot.. hehe) Sapa orang nye, biarla aku je yg tau.. and also orng2 terdekat aku especially family aku.. hahaha...

Oklah.. rasenye di cni kot.. tu pasal cinta, aku dah terang sikit.. x bnyk la.. ade la dr buku yg aku baca.. nnti aku explain lagi apa erti cinta tu... hehehe..

OK.. THANKS ALL FOR WISHING MY BIRTHDAY!! I LOVE YOU ALL!!!

No comments: