Pages

Saturday 24 January 2009

.alhamdulillah.

alhamdulillah... result da kuar and result ak alhamdulillah, ade peningkatan walaupun x banyk. Nmpk gaye nye, trimester 3 08/09 nieh ak kene struggle lebih lagi. Adess, bnyk cabaran next trimester neh.. Event2 lagi mcm career fair, desaIT@Sarawak, kempen rakan muda prihatin and ape2 lg yg ak dah "terjoin" *gamma nnti ak nk stop or kurangkan lah!!!* ADOI! Ak cuba sehabis baik utk balance kan situasi nieh. So, klu tetiba ak menghilang dr event2 yg ak x dtg tuh, sorry la yer.. Maybe masa tu ade event lain yg ak da confirm awal so kene hadir or ak kene tumpu pada assignment (ni lagi penting!!!) especially media production! adess. Oh, by the way, tahniah kepada smua kawn2 ku especialy mereka yg rapat dengan aku mcm housemate2 aku, alan, kamil, haziq, acap, mawi sebab diorng pun ade peningkatan utk result diorng. Tahniah korng! Remy lak, alhamdulillah, dia akhernya dpt ke Beta. Tahniah mi! Ecah, alia lak pass and diorn kate ade peningkatan. Syira x bgtau lagi sbb masa msg dgn dia, dia blm check lagi. Maher? Erm, dia x online so x tanya lagi. Yg len2 yg aku dapt tau mcm sarah, liesa, diorng pun kate ok. So overall, ak rasa bnyk yg meningkat utk trimester nieh berbanding trimester lepas. Tahniah Semua!

Oh, ak rasa macm da memulakan hidup baru.. Hikhik. Kenapa ak cakap macm tuh? Oh, rahsia! hahaha!!

orait, perayaan Tahun Baru Cina pun da nak dekat so nak amik kesempatan nak ucapkan Selamat Menyambut Perayaan Tahun Baru Cina kepada semua rakan-rakan berbangsa cina yang mengenali aku neh. CNY nnti ak nak melawat beberapa rmh rakan cina aku. Guys! NAK ANGPOW! hahaha!

Disebabkan Tahun Baru Cina neh, tiket Air Asia dengan Malaysia Airlines untuk penerbangan dari Kuching ke Kuala Lumpur telah naik berganda-ganda!! Kalau ikut plan, aku nak balik 1 Februari 2009 tp tiket pada tarikh tersebut berharga antar RM450 hingga RM600. Tengok! Tu perjalanan sehala wahai pembaca sekalian. Selepas berbincang dengan abah dan mama, aku terpaksa ambik 3 Februari 2009 di mana aku akan ponteng 2 hari kelas, isnin and selasa. So, jangan hairan ye kalau aku x muncul di mana2 di MMU tuh selama 2 hari tuh. Hehe.. Bukan salah ku, salahkan mereka yang patut di salahkan! Hahaha...

So, ni details penerbangan aku...

MAKLUMAT PENERBANGAN
Berlepas
Kuching (KCH) to Kuala Lumpur LCCT (KUL)
Economy Promo


Selasa, 03 Feb 2009 Penerbangan AK 5215

Bertolak Kuching (KCH) pada 21:50
dan tiba di Kuala Lumpur LCCT (KUL) pada 23:30


Amik tiket AirAsia since ade gak la murah lagi dr MAS (walaupun ak igt nak gak naik MAS sbb da lama x naik.. rasanya last 2000 kot.. kot je la.. antara 2000 dgn 2002 la..) Hurm, sampai 11.30 mlm tuh, ak kene rush amik bus ke KLIA sbb nak naik ERL ke putrasentral. Ak bajet sure ak kene naik teksi utk sampai cyberia (kcuali ak mntk tlong Kamil amik) sebb bas da xde masa tuh. Tp, klu nek teksi, leh masuk sampai depan rmh.. so x la penat nak bawk beg kalau kamil amik sbb lepas kol 12am da x le masuk taman tuh. Adoi. Tgk la keadaan mcm mane. Kalau teksi mahal sgt (sbb lepas kol 12 kan, ade extra charge.. kalau masa biasa, RM11 je.) ak call kamil je la.

Okeh, stakat neh je la ak nak merepek.. hahah.. Ok, da~

0227HRS
ikhwan =)

No comments: