Pages

Tuesday 3 February 2009

.membeli-belah.

isnin, 2 februari... x tau nak buat ape actually tp dlm otak da ade benda nak kene beli especially kek lapis sarawak. Hehe.. So, kebetulan abah kene berangkat ke Sibu arini utk menghadiri satu persidangan, jadi ak and mama kuar skali anta abah ke airport. (Hehe, abah kira-kira da bagi greenlight utk aku beli DESKTOP!!! YEAY! - mein da bg gambaran kelas digital animation, memang perlu desktop dengan segera... laptop aku nieh mmg x leh da nak buat keja2 graphic neh) Lepas anta abah ke airport, aku dgn mama pun gerak menghala ke bandar. Aku memang da plan nak register sebagai pengundi memandangkan umur pun da 21 tahun kan.. hehe.. plus, election Sarawak pun x lame lagi, so aku trus drive menuju ke Bangunan Sultan Iskandar untuk daftar kan diri sebagai pengundi :)


mula2 akak ni register guna komputer pastu, alih2, sistem down.. pakai borang lak register :)


ni dia borang ku.. hehe...

Then, trus gi amik mimi dan ke Kek Lapis Dayang Salhah house. Oh, FYI, diorng buat bisnes kek lapis ni dirumah sahaja. Smua dibuat di sini. Jimat kos. Aku beli 10 biji kek lapis (yang jenis kecil). Satu biji rege dia RM10 so smua skali RM100. Hehe.. utk kawan-kawan aku jugak. Ni untuk mereka-mereka yang istimewa dan rapat dengan aku.. Hehe...



Abang ni trus pack sbb senang nak bawak naik flight


ni dia sebahagian kek lapis yang jenis kecil. Kalau besar, harga dia leh mencecah antara RM85-RM200. Beli yang kecik2 sudey.. nak bagi orang.. hehe

ni lagi...

Yeha!! Beberapa jam lagi ak akan balik cyberjaya! Weeeeeeeeeeeeeeeee!!

0140HRS
ikhwan =)


4 comments:

Maherausaurus** said...

oi! part ak jgn lupa! hahahax

Unknown said...

yeee...

Ally Hassan said...

wah kek lapis!
nak jugak!!~
T__T

Unknown said...

dun worry,
ade stok sket..
hehe