Pages

Thursday 19 November 2009

.skali-skala.

Alhamdulillah, smlm hampir terlupa nak call mama tanya da slamat sampai ke belum sbb kesibukan aku smlm. Nsb bek terigt time2 yg aku boleh call. Haish~ mcm mane nnti kerja aku busy, smptkah aku call dorng? (haish, jangan! sebusy2 aku nnti aku cuba call gak parent aku..)

Btw, for the first time, aku akan jadi pengapit utk majlis perkahwinan pakcik aku. LoL! FIRST TIME weyh! mane pernah aku jadi pengapit. Jadi wedding photographer tu slalu sgt  lah. camner jadi pengapit ye? adoi, mmg esok dgn lusa aku bengong sket la sbb xpernah kan. nsb ar, janji aku dapt pengalaman jadi pengapit.. kikikiki...

owh, lpe plak, esok majlis akad nikah pakcik aku akn diadakan di Port Dickson. Sbb tu parent n d twins mai sini.. hehehe. .then sabtu is the majlis persandingan.. *bila la plak aku nak bermanja dgn parent aku neh*

okeh2.. aku mau mandi.. pagi ni kene open the kedai since boss/abang besar gi seminar.

p/s esok aku malas nak gi kelas boleh x? asyik korng je xnk gi,turn ak la plak kan :P

0804HRS
ikhwan =)

No comments: