Pages

Sunday 7 March 2010

.a day with my old friend.

Based on the title, yes, aku kuar dgn kawan yang aku kenal sejak aku umur 4 tahun lagi.. her name was Sarah Nadiah.. Da lame x jmpa dia.. rasanya da 2tahun lebih kot.. Kuar jenjalan ke Klang... Dia ajak gi urut kaki kat sana and kebetulan leh jmpa boyfriend dia..



Sarah with her boyfriend



me with sarah

we were friends since both of us umur 4 tahun... masa tu kecik lagi so xbrapa igt ape2 kan.. bila da besar sket, aku segan2 pemalu nak tegur dia. haha~ yes! aku dlu mmg pemalu bila nak tego orang yg aku kenal tp x rapat especially perempuan. Kawan aku neh sangat2 pandai sbb tu result upsr, pmr and spm gempak2.. tp bab dapur, hahha.. aku yang tak larat dengar mak dia membebel.. kekekek~ mmg x sama skolah tp bila aku pindah dekat2 dgn rmh dia, aku sama tuisyen dgn dia. masa tu yg start rapat balik.. ye la, da form 5, perasaan segan tu hilang sket2.. masa kecik2 dlu slalu main mcm2 dgn dua kawan cina yg satu perumahan dgn kiteorng dlu.. skang one of them kat australia.. yg sorng lagi xtau kat mana.. oh we have another malay guy friend yang xsilap tahun lepas masuk brita atas kes kene dera dgn pegawai plkn ke ape.. pity him.. lost contc dgn dia. Unik, birthday aku dgn dia neh hampir sama... aku 11/1, dia 1/11. Mak aku pernah ckp, korng dua beli no plate kea 111 je la.. Hahaha.. tu dia kawan aku, yang agak blur, malas jugak tp rajin blaja.. silap2 tahun depan neh kawen la dia.. ekekkee.. weh sarah, keep in touch keh! 
0040HRS
ikhwan =)

No comments: