Pages

Friday 4 January 2008

Selamat Tinggal 2007, Selamat Datang 2008

Salam..

Spatutnye ak update benda ni awal2, tp sbb dok dgn uncle (x stay hostel for this week) wireless connction ada problem kt tmpat keje uncle ak ni, so x dpt update la.. Skang bru dpt.. hehe..

Ye, tahun 2007 tlah pun meninggalkan kita... mesti korng2 smua bnyk kenangan manis dan pahit sepnjg tahun 2007 ni kan... Aku pun sama... bila di kenang balik, mcm2 yg kita dah buat... ada yg baik utk diri, ada yg buruk and patut di tinggalkan... 2007 jugak bnyk kejadian2 yg begitu menarik utk dipahat dlm memori aku ni... Pelbagai cabaran yg aku hadapi spjng 2007 ni. Menghadapi cabaran persahabatan, konflik diri, masalah itu, masalah ini, tp alhamdulillah, aku dapat lalui smua itu... hehehehe..

Apa azam aku eh? Hurm... biaaaarlllaaaaaaaaa raaaaaaahhhhhhhsssssiiiiiaaaaaa... hahah... x perlu la aku nak mentionkan dlm ni ek.. Kikikiki... Korang apa azam nye? X nak crita ek? ok x pe..heheh

itu sahaja stakat ni.. later, ada benda menarik yg akan aku kongsikan utk korng... MENARIK SANGAT! Tunggu K!

da~

YEAY!! Esok balik KUCHING!!! YipPie

No comments: