Pages

Thursday 31 December 2009

.end of year.

Oh, arineh hari terakher kita semua berada di tahun 2009. Berada d hari2 teraher 2009 neh perasaan aku bercampur baur. Yes, my emotional is not that stable. Kejap sedih kejap suka. But then, aku cuba cover up smua tuh dgn kuar shopping sorng2 n with my cousins n aunts.

straight 3days out for shopping and aku smpt beli new jean, new t-shirt and new belt. rasa enjoy and dpt lupa jap masalh yg menyakitkan hati.. kekekek

oh resolusi 2009, one of it is nak kuruskan badan.. aaahh~ mmg xkan jadi nye lah... hahah! bengong. yang lain2 alhamdulillah ade yg tercapai ade yg hampir n ade yg fail. Aku pun da lupa ape benda yang aku janji dlu.. so for this new year, aku nye resolusi tuh aku buang kuruskan badan coz sure and confirm benda tu xkan jadi nye lah... hahaha~ cuma kene maintain like now...

another resolution? hurm.. ade mmg ade cuma biar je la aku yang tau... malas den nak bgtau orng.. hahah! malas nak tulis je actually.. tgh selesma plak pagi neh.. smua bnda jadi mlas nak buat sbb asyik nak terkeluar je hingus neh.. haish~nak kuar ke petaling street japgi hopefully flu ni pun go away..

I ended my year with happy heart kot since im enjoying my day with cousins.. yeah, xdilupakan my si keciks yang comel, nurin and ain, always makes me smile even kenakalan dorng neh sangat2 memeningkan... hahah! last day with them, aku hnta dorng ke taska which ain actually x mo pegi... dengan muka sedih, dia cakap "ain tak nak pegi shekolah, ain tak nak pegi shekolah" Meraung dia bila aku terpaksa gak letak dia kt taska.. huhuhu~ i miss both of them... next jmpa dorng might be raya aidilfitri.. wooo~ lame tuh..

for me, 2009 neh tahun yang sgt mencabar dr segi minda dan fizikal.. alhamdulillah aku boleh hidup sampai skang.. hope for next year, my life become more better.. new year, new semester! ohoi! xlame lagi da nak internship dah.. *adeh, xbuat lagi resume... orng ckp kene submit resume awal2 so that xde maslah dpt company yg terbaik

2010 - da start ade duit sndiri, da start focus for new life yang will come on 2011, da start carik pasangan (eh, kene ade gak ke? hahahah!) and start bertuka angka yang bakal menjelma few days lagi, damn nak masuk 22 dah.. hahah! makin muda eh aku kan.. kekekeek~

ok.. bnyk merepek da aku pagi2 neh.. saje nak update something at least terupdate la blog neh... nak upload gmba skali tp pakai laptop cousin neh.. wifi pun kebetulan dpt wifi masjid putra. laptop acer dapat detect IP, laptop compang/hp xleh.. siot ar compaq.. keh keh keh, orang2 tua da memanggil utk sarapan... jom sarapan!! lepas neh, petaling street.. jalan lagi! ekekekekek!

0913HRS
ikhwan =)

1 comment:

Unknown said...

hapy new year.. my blog updated visit la

zu-
www.zuwairiaiman.com